Måndagsplantering

Godkväller!

Igår handlade jag lite pioner och småflox...
Dom ville komma ner i rabatterna! Oooh vad fint det blev!
Kanske de slår ut snart?...
FÖRE!
EFTER! Trolleri! En pallkrage (eller 2 egentligen)
Lök & morötter: CHECK! Ska komma lite mer....
Stockrosen nere! Den har samma färg som rhodo
och kommer bli ca 2m hög!
Vi tog en sväng i skogen...
Ett spacklat kök!

Återvänder på onsdag igen, påfyllning av jord, målning av kök (?) och plantering av rädisor, örter osv...
Imorgon åker jag och mor och mormor till Reese's handelsträdgård, får se om man kommer hem med nåt spännande...
Sov gott & glöm inte att kommentera! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Å va du gör fint och grejar!

Helt otroligt va mycket du hittar på. =)

2010-06-01 @ 16:56:11
Postat av: Marielle

hihi =) Ja men det är så roligt! Du som har hus o allt, pysslar inte du oxå?? Annars kan jag komma å plantera o fixa hos dig oxå!

2010-06-01 @ 21:04:05
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhhh stockrosor är bara SÅ fint! Jag har gula & röda hemma,, du får fota när dom bloommar, du tar så fina bilder ;))

2010-06-02 @ 11:40:55
Postat av: Frida

Nja, jo, jag har planterat lite. Men vi är lite sugna på att fälla några träd. Och då kommer vet vi ju inte riktigt hur det blir med eventuella rabatter. Så jag har tagit det lite lugnt än så länge.

Men jag hoppas att jag ska få till det lite mer med tiden. =)

2010-06-02 @ 14:30:15
Postat av: Frida

Och så har jag ju ingen aning om vad som redan finns.

Så det är spännande nu när det kommer upp små gröna blad här och där, jag rensar inget förrän jag ser vad det är. =P

2010-06-02 @ 14:31:50
Postat av: Marielle

Det är det som är så spännande, att vänta vad som kommer fram :)

Men nu borde det väl ändå ha kommit fram lite? Jag vill komma o hälsa på snart!!

2010-06-02 @ 15:05:33
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, Conny har börjat med altanen nu. Så snart måste ni komma och hälsa på. =)

Bara det svåra med att hitta ett datum som passar alla kvar. =P

2010-06-03 @ 08:37:05
Postat av: Marielle

Ja jag kan typ alla helger efter v. 26! Än så länge ;-)

2010-06-03 @ 09:35:22
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0