Världens bästa mormor!

Idag var jag, mamma o mormor på ännu en

handelsträdgård! Så himlans mysigt

att gå o titta på allt! Världens bästa mormor

köpte 2 krukor (som jag suktat efter till torpet

i flera månader!!) till mig.

Här är dom underbara krukorna!! Är dom inte som
precis tagna ur en Carl Larsson-tavla?
WOW!
Köpte även lite pellar till balkongen! Den här och tre
andra rosa ska sitta i väggamplarna...
Den här finingen ska förstås vara i torpet!!


Imorgon bär det av till torpet igen, plantering av

lite mer grejer i pallkragen, lite fix i köket och så

ska nog Dior få komma med igen, om det är fint

väder förstås! Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jättehäftiga pelargonier! Är det äggskalspelargonier eller vad heter dom?

2010-06-02 @ 11:39:45
Postat av: Marielle

Jag vet inte riktigt vad dom heter, mamma kallade dom nånting med "jordgubbs-blablabla". Det är nog inte äggskal.

2010-06-03 @ 09:45:08
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/
Postat av: Petra

Jättefina var dom i alla fall!! Har inte sett sånna här där jag bor :(

2010-06-04 @ 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0