Vad händer?

Väggar i kök är målade, tak är 88% klara,

hjärnan går på fullvarv.

Och att vara arbetslös är värdelöst,

om ni inte visste det!

Jag håller tummarna så hårt för min lilla chans

efter sommarn, att dom blir blåa....

Men nog om det, här är det stundent idag - ett

jäkla liv utanför mitt fönster :-)

Snart ska vi gå o fira "lilla" Jasmine...



En mini-uppdatering:
En fin garderob i sovrummet.
Torparfjärilen!
Pucko-Marielle sparkade upp sin sko på taket.
Vågade förstås inte hämta den själv...
Vad ska detta bli?....
Hmm... Fortsättning följer i nästa inlägg.
Köket har blivit vitt! Nu ser det förstås riktigt lamt ut
men det ska komma upp lite hyllor och tavlor, och
mina fina hissgardiner, så fort fönster blir målade!
Gulliga små kronor...

I helgen ska båten äntligen i!! Underbart!

Sen blir det att måla klart i köket...

Kanske hinner vi njuta lite oxå.

Ha det bra allihop! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0