Hyllning


God morgon!

Igår blev det mycket gjort kändes det som, även

fast vi bara var där 3 timmar. Vi svängde förbi

o kikade på lite utemöbler först, de verkade helt

ok - så vi köper nog dom i helgen! Jippi!

Återkommer om det.

Inte bara rabarberblad och fåglar jag får göra i betong...
Spisen hade lite hål här & där, men nu är det fixat!
Såhär jädrans snygg blev spisen! Har dock det svarta
kvar att fixa, eller det som är grått för tillfället.
Vad ska det här bli då?
Hatthylla! Nu ska den bara....
....målas vit :-) Och så ska det skruvas i lite krokar
under samt inhandlas lite fina korgar!
Ett tomrum bredvid köksskåpet...
Lite mer hyllor! Igår var nog stora hylldagen...
What is this? Ännu en hylla!! ;-) Måste ju ha en
fönsterbräda i "badrummet".
Badrummet! Nu måste jag bara fixa en gardin,
ett handfat, och kanske viktigaste av allt, EN VÄGG! =)
Det kommer mer och mer grejer till favvohyllan...
Löken har nu även kommit upp! Och rädisorna växer
så man tror de fått ryssfemmor till frukost.
Vad gör Håkan? 1. Bygger en koja X. Kramar trädet
2. Sätter upp en fågelholk
Jahaaa... Håkan frågade en snickare om lite spillvirke
för att han skulle bygga en fågelholk, så fick han en
färdigbyggd! Shyssta bananer!
Jag tyckte jag hörde åskan och tog det säkra för det
osäkra, o la mig på något jordat.... (4 säckar jord).
Hihihi.... eeeehh....


Imorgon fredag bär det av till V-ås för att

inhandla lite mer 12V lampor, partytält,

nån kastrull....

Sen är det torpardags på lördag igen!

Eventuellt en grillning med mina päron?

Puss & kram M

Kommentarer
Postat av: AnnaLii

Guuuuuud, va mysigt!!! =)

2010-06-10 @ 10:55:23
Postat av: Marielle

Eller hur :) Grattis till jobbet föresten, jag hörde skvallret!! =)

2010-06-10 @ 11:37:29
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/
Postat av: Frida

När får jag komma då? ;)

Vi har ett golv på våran altan nu, så snart får ni komma hemma till mig och inviga!

2010-06-10 @ 14:56:23
Postat av: Marielle

Haha du får komma nån gång efter v. 26 :) då e vi nog där rätt mycket :) ser fram emot att inviga altanen!

2010-06-10 @ 23:35:01
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja rädisor brukar växa på bra i början, sen avtar det ;)

Haha va gullig du är på skottkärran! Där ligger du bra!

2010-06-13 @ 12:16:52
Postat av: Marielle

ja, nu när det kommit upp så många kanske det bara blir småfjuttar av allt? :)

2010-06-16 @ 23:12:21
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0