Det kommer mera....

Jaha då kommer de utlovade
bilderna från helgen;

Istället för att vänta på min egen gräslök på balkongen
(som är typ 5 cm!), tjuvade vi lite från Håkans mormor!
Tjong! Nu har allt kommit upp, till och med morötterna,
även fast dom inte ser mycket ut för världen än.
La i lite vita stenar för att dela av! Blev ju rättså käckt!
Fick även med lite smygreklam i hörnet ;-)
Den här äckliga lilla saken satt i taket när vi kom ut
i lördags.... När vi pillade bort den var det som nån
form av klegg inuti... VAD ÄR DET???
Titta vad jag fått! Ska måla dom och ställa krukor på
dom, bredvid dörren... Tror jag!
Hissgardinerna är uppe! Tydligen har jag rullat dom
åt "fel" håll, men jag tyckte det var ganska fint :-)
Köpte 2 plåtburkar på loppis! Slipade ner dom och...
... målade dom vita! Chockerande! Nu fattas bara
lite decoupage, får se vad det blir för mönster.
Vi köpte ju trädgårdsmöbler i helgen, mamma o jag
skulle hjälpas åt att skruva ihop dom, men det öste
ju ner lite titt som tätt.. Vi fick ihop ett bord och en
bänk iaf! Tur att det är några dagar kvar till midsommar.
Medan vi sprang fram och tillbaka med plast över
utemöblerna fixade pappa lampor! Helt sjukt, nu
finns det ljus i torpet!
Vi har numera även sänglampor! Sick!
Till sist, måste ju visa mina fina snickarbyxor =)
Mina ben är inte sådär smala, det blev bara en konstig
bild, byxorna är jättestora.

Imorgon åker vi ut igen, får se vad jag kommer hem med för bilder!
Jag säger som norrmännen - Ha det! /M

Kommentarer
Postat av: Petra

Coola brallor! ;)

2010-06-16 @ 10:06:35
Postat av: Marielle

tack ;-)

2010-06-16 @ 23:09:14
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0