You gotta love IKEA!

Okej, det är trångt, man kör in i folks vagnar, får en arg blick - ler tillbaka, barn skriker, par bråkar om vilken färg de ska ha på badrumsmattan... Det är IKEA!! Jag är egentligen inget stort fan, men hallå, finns det trasmattor för 19:- (!!!) st nån annanstans? Eller 2 m jättefint tyg för 100 kr!? Nej precis.

Vad som inhandlades var i alla fall:
  • 2 m tyg (bild)
  • plastlådor med lock, 17 st (för 39 kr!!!)
  • himmelssängstyg
  • fleece-plädar
  • glasburkar
  • påsklämmor
  • 4 st trasmattor
Inte helt ok färg på denna bild, men tyget är i alla fall
beige med blå och vita ränder... Ska bli en gardin inne
på toaletten och kuddar av det som blir över.
Ursäkta med de vridna bilderna, men tydligen måste
jag vrida på dem innan jag skickar över dom på datorn
och det glömde jag ;)
Fleeceplädarna för 19 spänn! Okej dom e rätt tunna 
men de räcker bra att svepa om sig en sommarnatt.
De fina trasmattorna! Kan hända att jag köper några 
fler i framtiden... Det är ganska fula golv i torpet.


Imorgon åker vi ut igen - ska försöka komma ihåg kylväskan den här gången så vi slipper vända igen...
Jag ska måla sängarna och plantera lite lupiner! (underbara blommor, som jag av någon konstig anledning kallade  'kottblommor' när jag var liten.) Det ska förberedas för tapetsering, nästa helg. Och förstås - GRILLA!!!
Får se om vi får besök...

Ha en underbar valborg allihop så kommer det mer bilder i helgen!

Kommentarer
Postat av: anki

IKEA kan vara underhållande åxå ... Anders skulle vila en gång och satte sig på nån slags stor behållare med kuddar i ... Hmmm ... han ramlade bakåt å ner i den ... ojoj, tror du "kidsen" skämdes ;D

2010-04-29 @ 22:25:27
URL: http://signalstopp.blogspot.com/
Postat av: Marielle

hahaha! det skulle man sett! Det hände inga skandaler idag faktiskt, lite besviken!!

2010-04-29 @ 22:41:01
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0