torpbloggen goes pyssel!

Okej jag vet att jag skulle visa upp mitt torp... 

Men jag blir ju helt klart tvungen att göra ett litet extra-tillägg här; 

mina fina amigirumis! 

Några av dessa finisar ska hänga i bebis vagn! 

(och nej, den har inte kommit än, 7 dagar över tiden, still countin'. 
Och nej, det är inte min bebis ;) så ni kan dra en lättnadens suck). 

Håller för tillfället på med en lite större gosis, en beige kanin,

 som funkar som kramdjur, de små ska hänga på ett band i vagnen.. 

Eller ska och ska, det är en hemlig present (tror inte mamman 

läser haha).


En samlingsbild på alla jag gjort hittills,
med varierad framgång ;)
Närbild på de nyaste, som troligen kommer hamna 
i bebis vagn. Ska göra två figurer till så det blir 5 st.
Ni får gärna tipsa om roliga mönster!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Martin

Fan vad pysslig du e Marren!

Lycka till med torpet :)

2010-04-27 @ 10:31:32
Postat av: Marielle

Tack Martin! =)

Ni får komma ut o grilla när det e klart!!

2010-04-27 @ 10:42:54
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/
Postat av: Petra

Wow vilka fina amigurus! Supergullig mus.

Tokfin blogg du har, den ska jag följa :-))



All lycka//

Petra

2010-04-27 @ 11:27:41
Postat av: anki

Superfina grejer!

Tror du blir faster på Valborg ;D

2010-04-27 @ 20:49:45
URL: http://signalstopp.blogspot.com/
Postat av: Marielle

jag trodde den skulle komma igår, men det blev ju inget! =)

får se när den vill ploppa ut!

2010-04-27 @ 23:17:14
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0