Snokande gäster

God afton!




Drömmer mig bort till torpet, en 

varm sommardag. Idag snöade det i Västerås! 

Jäkla aprilväder.

Vårat liv denna vecka har handlat mest om 

spisar, det riktigt USLA utbudet spisar 

(230 V alltså).Är så sugen på saker från ugnen - 

ugnspannkaka, lasagne, rostade rotfrukter, 

muffins...mmmh...

Vi letar vidare!


Ikväll bjuder jag på lite bilder från förra 

veckan i torpet;


Den fina oljelampan från Åhléns!
En suddig markarbetare ;) 
Håller som bäst på att gräva fram en rabatt och tillhörande
vårlökar, under ett 10-årigt (minst) lager av löv osv.
Och den snok(ande) gästen! Håll dig i skogen, tack!
Mellan hagelattackerna förra veckan passade vi på 
att äta vår första middag i torpet; grillad fläskkarré,
potatissallad och sallad! Dior (vår katt) tyckte också
det grillade köttet luktade fruktansvärt gott :)
Till sist, skåda det wünderbara skåpet som fanns i 
sovrummet! Det ska stå inne i "badrummet".

Kommentarer
Postat av: anki

Å här kommer jag med min täppta snok å snokar lite ;D

2010-04-21 @ 22:38:24
URL: http://signalstopp.blogspot.com/
Postat av: Marielle

Jag säger det igen - anki, du är BÄST! =)

2010-04-22 @ 10:01:27
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0