Lördagskänsla



Hej hej hallå.


Har idag inhandlat en kaffepress till torpet!
Det borde lösa "göra-kaffe-utan-el"-situationen!
(och sen är den ju snygg oxå!)


Rotade även igenom skåpen hemma för att se vad 
som skulle kunna passa att ta med. Hittade denna 
fantastiska, handgjorda, skål som jag fick när jag tog
studenten (för 100 år sedan). Den har inte kommit till
sin rätt här hemma riktigt, men nu ska den få bli
användbar igen :)
Titta vilka fina små burkar jag fick av mormor igår!
De passar ju perfekt till torpköket! Får klura på vad
jag ska fylla dem med!



Kommentarer
Postat av: AnnaLii

och jag längtar efter en inbjudan ;)

Ser så himla mysigt ut.

Kram på dig!

2010-04-24 @ 16:52:16
Postat av: Marielle

Det blir officiell invigning på midsommarafton, så nån gång efter det får ni komma =) Det ska bli så kul!!

Imorn ska jag plantera ut en underbar rhododendron som jag köpt!

KRAM!

2010-04-24 @ 20:20:37
URL: http://detlillatorpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0