hissgardiner

God morgon!


Har tittat runt på hissgardiner och blir frälst! Det är så underbart fint!

Det kan ju tänkas att man syr en själv? (nu skrattar ni och säger, du kunde ju inte ens sy kuddfodral).

Jag ska kika ner på min favoritaffär (Åhléns) och kolla vad dom har för mått,

 för fönstret är ca 110, vilket inte fanns på Hemtex. 

Och man vill varken ha 10 cm mindre eller större. Så finns det inte får jag sy.... 
Ungefär såhär vill jag ha det! Den här bilden har 
jag hittat på en superfin blogg, ofeliashusblogg.
Och den där är ju inte supersvår att sy? Eller?... ;)
Och den här hittade jag på styleroom.se, oxå en 
jätteduktig människa som lagt ut bilder på sitt fantastiskt
fina 50-tals kök! Det här är ju egentligen bara en kappa
med lite fina band! Inte svårt alls! 
(mitt motto som, lets face it, inte har funkat helt 100 alla gånger...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0